Veelgestelde vragen

Hebt u vragen? Wij beantwoorden ze graag voor u. Ook als uw vraag hier niet tussen staat kunt u een antwoord verwachten van ons. Stuur gewoon een mailtje naar info@house-of-lux.nl en wij geven zo snel mogelijk een passend antwoord.

Hoe maak ik een account aan bij House of Lux?

Dit kunt u doen door rechtsboven op “Log in of registreer” te klikken, vervolgens kunt u aan de rechterkant een gebruikersnaam en uw e-mail adres invullen, u krijgt daarna per e-mail een wachtwoord waarmee u in kunt loggen.

Ik bestel voor het eerst. Hoe gaat dat bij House of Lux?

Als u nog nooit een bestelling heeft geplaatst zult u een account aan moeten maken en tijdens het bestelproces zal er om uw contactgegevens worden gevraagd zodat we de bestelling kunnen factureren en verzenden.

Kan ik artikelen kopen en direct meenemen uit de showroom?

Dit is geen enkel probleem, u kunt altijd bij onze winkel langskomen om een kijkje te nemen.

Hoe kan ik meer informatie over een product krijgen?

Voor meer informatie kunt u binnen de openingstijden telefonisch te woord worden gestaan via 040-3030638, tevens kunt u altijd ons contactformulier invullen, we doen ons best om alle vragen tijdig te beantwoorden.

Hoe kom ik erachter dat mijn bestelling goed is doorgekomen?

Zodra u bij ons een bestelling plaatst krijgt u van ons automatisch per e-mail een orderbevestiging.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij House of Lux?

In onze webshop kunt u direct met iDEAL afrekenen, tevens kunt u bij ons in de winkel pinnen of contant betalen.

Moet ik bezorgkosten betalen voor het bezorgen van mijn meubels?

Bestellingen die je bij ons plaatst worden altijd bij je thuis bezorgd door onze eigen professionele bezorgdienst vanuit Eindhoven.

Hoe werkt betalen via iDEAL?

Wanneer je een bestelling doet via onze webshop kun je gebruik maken van de mogelijkheid de betaling over te maken via iDEAL. Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen:

  • Je bestelt een product.
  • Je kiest iDEAL als betaalmethode.
  • Je selecteert de bank waar je je bankzaken al online regelt.
  • Je komt direct in de online omgeving van jouw bank.
  • De relevante gegevens van de aankoop zijn al ingevuld.
  • Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed.
  • Je ontvangt een bevestiging van de bank.
  • Je keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling zijn geslaagd.

Wat is mijn IBAN-BIC nummer?

Voor betaling vanuit het buitenland is het verstandig gebruik te maken van het IBAN en BIC nummer. Het IBAN nummer is een internationaal bankrekening nummer. Het BIC nummer is een uniek nummer voor jouw bank. Deze gegevens kun je vinden op het bankafschrift of in de online omgeving van jouw internetbankieren.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen op de website zijn inclusief BTW. Op de aflever bon, die je bij ontvangst van je bestelling ontvangt, wordt het BTW bedrag gespecificeerd.

Wanneer/hoe laat worden mijn meubels geleverd?

Wanneer je bij ons een aankoop doet, kun je rekenen op een gemiddelde levertijd van ongeveer 2 weken. U ontvangt direct per mail van ons een bevestiging, zodat u het bezorgmoment in kunt plannen.

Om ervoor te zorgen dat je niet de hele dag thuis op ons hoeft te wachten, sturen wij een dag voor levering een e-mail met daarin het tijdstip waarop je ons kunt verwachten.

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn meubels worden geleverd?

Wanneer je bij ons een aankoop doet, kun t u contact opnemen om te verifiëren welke dag het beste uitkomt.

Ik was niet thuis bij de bezorging van mijn meubels. Wat nu?

Mocht je, zonder ons tijdig (min. 2 werkdagen voor levering) in te lichten op de dag van levering niet thuis zijn, dan zijn we helaas genoodzaakt om bij de volgende lever dag voorrijkosten in rekening te brengen. Ook wanneer de afspraak in minder dan 2 werkdagen voor bezorging verzet wordt, zijn wij genoodzaakt voorbereidingskosten te berekenen. Je meubels zijn dan immers klaargezet en geladen voor bezorging.

Bezorgen jullie ook meubels in het buitenland?

Naast de gratis bezorging in Nederland en de grensgebieden van Duitsland en België bezorgen wij ook in veel verder gelegen gebieden. Hier wordt alleen een bijdrage in de bezorgkosten voor gerekend.

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, het adres kunt u doorgeven wanneer u de bestelling plaatst.

Wat gebeurt er met de levertijd wanneer ik mijn bestelling wijzig?

Een bestelling die je bij ons plaatst kun je tot één dag voor levering nog bij ons wijzigen. Hierbij hang het af van de wijziging die je aanbrengt, en het moment waarop deze wijziging wordt doorgegeven wat er met de levertijd gebeurt. Twee weken voor levering krijgt je bericht om een nieuwe leverdatum in te plannen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Wil je de bestelling die je hebt geplaatst nog wijzigen of annuleren dan kun je dit doen door contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan via het nummer 040-3030638

Bij een bestelling via onze webshop kun je altijd een wijziging aanbrengen tot 14 dagen na levering.

Kan ik mijn bestelling na levering nog ruilen of terugbrengen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop is er altijd tot 14 dagen na levering de mogelijkheid een wijziging in de bestelling aan te brengen of gebruik te maken van de herroepingsrecht. Kom je er binnen deze 14 dagen achter dat het product toch niet volledig aan je wensen voldoet en wil je een wijziging aanbrengen – of toch doorzoeken naar een ander product – dan kun je contact opnemen met onze Klantenservice. Heb je een bestelling geplaatst via één van onze winkels en is de bestelling in goede staat zoals overeengekomen uitgeleverd, dan is er geen mogelijkheid om de levering nog te ruilen of terug te brengen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst via onze webshop of via één van onze winkels kun je je registreren Hier kun je makkelijk je order bekijken en volgen. Ook heb je makkelijk toegang tot al je gegevens. Wil je bijvoorbeeld een ander bezorgadres opgeven, dan kan dat hier. Kom je er niet uit, dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met onze Klantenservice via het nummer: 040-3030638

Tot wanneer heb ik de mogelijkheid mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Wanneer je een online order hebt geplaatst, kun je een wijziging aanbrengen in de bestelling vanaf het moment dat je je bestelling hebt geplaatst. Dit kan tot 14 dagen na levering. Wanneer je voor levering een wijziging doorgeeft zijn hier geen kosten aan verbonden.

Hoe meld ik een klacht/gebrek?

Heb je een bestelling gedaan bij House-of-Lux en heb je ondanks onze voorzorgsmaatregelen toch een klacht of gebrek waarvan je graag melding zou maken, dan kan dit erg makkelijk. Natuurlijk kun je direct contact opnemen met onze Klantenservice of een mailtje sturen naar info@house-of-lux.nl

Is het ook mogelijk zakelijk te bestellen?

We nemen jouw werkruimte als vertrekpunt: kantoor, lobby, hotel, restaurant. Samen gaan we in gesprek over hoe de ruimtes gebruikt moeten worden en door wie. Van facilitair manager en adviseur tot architect en interieurontwerper en natuurlijk ook met mensen die de betreffende ruimten moeten gaan gebruiken. Hoe meer we weten hoe beter we ons kunnen inleven, ideeën aanreiken, plannen maken en oplossingen bedenken. Onze projectmatige inrichtingen beschikken over een zeer breed aanbod met een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.